Tworzenie materiałów marketingowych
- Tworzenie stron www
- Dobór i zakup domeny
- Hosting (wynajęcie serwera)
- Zaprojektowanie grafiki
- Optymalizacja kodu ze względu na wyszukiwarki internetowe
- Pozycjonowanie
- Nadzór redakcyjny stron www
- Kreacja i produkcja materiałów wspierających działania PR – reklamy, foldery, gazetki, newslettery, ulotki
- SIW – system identyfikacji wizualnej – możemy przygotować mini Księgę Znaku opartą przede wszystkim na kreacji logo, w którego skład, w zależności od przyjętych założeń, mogą wchodzić:
- symbol graficzny (sygnet),
- logotyp – graficznie stylizowana nazwa firmy lub marki,
- oba w/w elementy jednocześnie,
- hasło firmowe wpisane w logo – jako dodatkowy element
- projekt pełnej Księgi CI (Corporate Identity), w której oprócz znaku graficznego zaprojektowane zostaną także
- materiały marketingowe:
- wizytówka,
- papier firmowy,
- koperta,
- teczka,
- folder,
- layout reklamy prasowej
- bannery, LP, minisite, mailingi