Marketing PRofit

Kontakt z nami

+48 722 187 449

Outsorcing marketingu

Nasze doradztwo opiera się na dokładnych i kompletnych analizach, dokonywanych w najlepszym interesie klienta. Opieramy się na zadawaniu celnych pytań, badaniu i poszukiwaniu optymalnych rozwiązań. Takie bezpośrednie, zindywidualizowane podejście pozwala nam pomóc firmie obrać właściwy kierunek i przewidzieć przyszłe potrzeby. Oferujemy gwarancję, że dostarczona usługa to cenna informacja oparta na wnikliwej i dogłębnej analizie sytuacji.

Praca dla wielu firm na rynku i doradztwo przy złożonych projektach pozwoliło nam na zdobycie praktycznej wiedzy i know-how, które pozwalają nam na skuteczne rozwiązywanie problemów przedsiębiorcy. Oferujemy zatem rozwiązania „szyte na miarę”.  Zajmujemy się powierzonymi nam zadaniami we wskazanym zakresie, umożliwiając naszym Klientom skoncentrowanie się na podstawowej działalności firmy. Dzięki naszym wysoko wykwalifikowanym specjalistom jesteśmy w stanie szybko zareagować na potrzeby Klienta oraz w elastyczny sposób dostosować się do każdego zespołu.

Outsourcing marketingu to wymierne korzyści dla Państwa firmy:

  • szybkość i elastyczność działania,
  • współpraca ze sprawdzoną grupą fachowców, bogatych w doświadczenia oraz kontakty,
  • obiektywne spojrzenie specjalisty z zewnątrz na firmę,
  • korzystanie ze specjalistycznej wiedzy marketingowej wtedy, gdy jest ona potrzebna,
  • minimalizacja kosztów („outsourcing” jest dużo tańszy niż utrzymanie własnego zespołu)
  • sprawdzone, skuteczne metody współpracy z agencjami reklamowymi, agencjami PR, drukarniami oraz innymi dostawcami usług marketingowych.

Świeże spojrzenie z zewnątrz może pomóc firmom w przezwyciężaniu chwilowych przeszkód. Najszybszym i najefektywniejszym sposobem realizacji projektu jest przekazanie go na zewnątrz, gdzie grupa osób, ekspertów w swojej dziedzinie w 100% skoncentruje się na jego realizacji. Nasza firma umożliwia elastyczne korzystanie z wiedzy i umiejętności ekspertów z dziedziny marketingu dokładnie wtedy i w tych obszarach, w których są oni niezbędni. Chcemy być skuteczni i dlatego dobieramy środki adekwatne do możliwości, etapu rozwoju oraz celów jakie stawia przed sobą dana firma.